Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL

fredag 4 mars 2011

Usch jag känner att jag är värsta hispan här, är så himla bekymrad över min lilla Molly popp, men hon äter och dricker när jag ger henne så det borde väl vara ett gott tecken, men just detta att hon verkar bli kall. Hon gömmer sig under soffan och jag kryper efter henne och bäddar ner henne och hon verkar ju tycka om det, men usch måtte hon bli piggare i morgon annars blir det en tur till farbror doktorn för att lugna matte. Till och med Jack Russelln Nellie är bekymrad,

6 kommentarer:

  1. vännen, tur du är kvar... varför bytte du? Du har fått det toppen fint ju!
    Ja just det får länka om din blogg och fixa med bloglovin! FIx!!

    Nr ett stjärna hihihih

    Puss

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har gjort här inne!
    Hoppas att lilla fina katten blir piggare snart igen.
    Usch, vår Hund ska kastreras på måndag & nu blev jag allt lite orolig när jag läser hur din katt mår...

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Naaw så söt av vovven, äkta kärlek det! Kram o försök och sovoch hoppas att det blir bättre <3

    SvaraRadera
  4. jättefint blev det ha en bra natt :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan på dej vännen! Visst är det du som är här? Fint du har gjort det:)Hoppas att du har det bra här! Har du också flyttat helt från amelibloggen nu? Många kramar Paula p.s har du 2 bloggar här?

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)