Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL: Bekymrad.

söndag 6 mars 2011

Bekymrad.

Börjar nog att bli bekymrad på allvar känner jag.
Den här värken i kroppen, känns outhärdlig nu i eftermiddag, kan inte göra så mycket , kan knappt röra mig.
Vad i hela friden är det som händer med min kropp.
Har ju haft ont i en axel i närmare ett år, sen kom samma sorts värk och stickande i vänster pekfingerknoge, men nu har det blossat upp i nacken och musklerna runt axlarna, armbågarna fingrarna, och för att inte prata på korsryggen.
Är ju ganska lugnt på mornarna, men fram på dagen och eftermiddagen/ kvällen så sticker det och värker i hela kroppen.
Både fingrar och tår svullnar upp och det värker så jag mår illa.
Är det någon som kan ha en aning om vad i all sin dar detta är.
Sen hjälper då inte vare sig alvedon, ipren eller Treo.
Tycker nånstans kanske att det räcker med att lungorna är paj, vill inte ha denna värken :(

Sorry att jag klagar, men orkar inte vara positiv nu känner jag .


8 kommentarer:

  1. JAg kan ju tyvärr inte säga vad det kan vara...du ska ju till doktorn var de på tisdag? Då ska du fråga....kram o sköt om dej:) P.s tänkte först på reumatism, men kanske det inte är det då....

    SvaraRadera
  2. Skickar en stooor styrkekram till dig och hoppas det lugnar sig i kroppen!

    SvaraRadera
  3. Men nääää det låter ju inte så bra, stora varma kramar till dig, vi tänker på dig hela tiden söta =)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack för kommentaren på min blogg! Självklart var det ok att du kikade in, blir bara glad för sådant! Däremot är jag just nu grymt dålig på att skriva själv. Bloggar sporadiskt på min sons blogg http://lexnagy.blogspot.com/

    Hoppas värken ger med sig, låter inget vidare alls :-(

    SvaraRadera
  5. Hej söstra min min man sa att du ville ha min adress , visst kan du få den men var skall jag skicka den? just kommit hem från sjukhuset , först jobba till 15 sen direkt dit o nu hemma snart sova upp 6.00 imorgon igen..miss you kramis du kan skicka ett mail på den adress på min email så skickar jag min adress där ok? sov gott sen

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig och hoppas du mår bättre!

    SvaraRadera
  7. Hoppas att det inte är något riktigt allvarligt!
    Låter ju jätte otäckt vännen.
    Har du provat Citodon eller TREOCOMP?
    Krya på dig tjejen!
    Kramar / Jane

    SvaraRadera
  8. stackars dig, vad kan det vara som gör att du har så ont, själv har jag reumatism och fibromyalgi och båda är ju sånt som värker och reumatismen gör ju så att det svullnar också
    hoppas att du kan sova - bamsekramar

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)