Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL: ååå järnvägar.

fredag 4 mars 2011

ååå järnvägar.

Hmm är ju ett tag sen jag bloggade på Blogspot, så det är ju himla ovant när man vant sig med Wordpress, men eftersom jag tar paus från Amelia pga ähh de där är historia nu.
Men iaf så måste jag ju blogga nånstans känner jag, är ju bloggtokig ända ut i fingespetsarna.
Detta kommer väl att bli en annorlunda blogg mot den andra eftersom jag kommer att blogga mycket från Iphonen.
Vilket kommer att innebära mer foton också .
Jag har ju fått fix på min adress så jag kan skicka bilderna direkt in i bloggen, detta fick jag aldrig att funka i Wordpress.
Men som synes är sidan under uppbyggnad, men men.
Hade ju först tänkt ta min hemsida och fixa den till blogg, men det verkade krångligt att få det att funka.
Så det fick bli Blogspot tills jag kanske får ett ryck och går tillbaka till min andra blogg eller hittar någon ny.

Hugs & Kiss

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Klart jag följer med dig:-)
    Jag hoppas du kan lämna det jobbigt bakom dig och se framåt istället. Det finns alltid de som retar sig på något man gör. Men det är lätt att säga. Vet hur det är och jag är också känsligare när jag inte mår ok.
    Var rädd om dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. har någon varit dum mot dig? mot dig som är så snäll
    ta hand om dig vännen - kramar

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)