Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL: God morgon

söndag 6 mars 2011

God morgon

Burr va kallt det var idag, både inne och ute.
Men när jag vakande hade jag en låt på hjärnan och nu efter ha varit vaken en timma så är jag ganska trött på den.
Lg din varme kind
Indtil min
Og la mig hviske
Jeg er din
Lidt endnu
Lg din varme kind
Ind til min 





Låten heter

Mine Øjne De Skal Se

 

Ååå vad jag lyssnade på den låten förr i min ungdom, så det är nog ett tecken på att jag inte är så gammal :)

Funderar på börja lägga in lite dagens även i denna blogg, men känns lite som att det hör min andra "vilande" blogg till.

Ha en underbar dag.

Med massa kramar :)





10 kommentarer:

  1. Gomorron!
    Går klockan fel på blogspot??
    Här skiner solen nu och det blir säkert en lika fin dag som igår!
    Hoppas värken har lagt sig något och hur mår Molly?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Varför måste man klicka minst 3 gånger innan kommentaren går iväg???
    Hade!

    SvaraRadera
  3. Vad ska du hitta på idag då ?

    Ha nu en skön söndag !
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Morning på dej!Jo, flikarna får du på följande sätt: Gå in på nytt inlägg, sedan redigera sidor. Sen skapa ny sida. Hoppas att det hjälper dej! Ha en fin söndag! Kram

    SvaraRadera
  5. Gomorrn underbara ååå några dagens hade varit toppen och lite energi för mig, men känn ingen press.....Ha en mysig söndag Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för dina fina ord!! De värmde ända in i själen!
    Stooor kraaam!!!

    SvaraRadera
  7. Hallå Tjejen !
    Ingen skulle bli gladare en jag om du hade började med lite dagens.
    Saknar dig och dina dagens inne hos oss.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  8. sv:
    Tackar och detsamma till dig! :-)

    SvaraRadera
  9. Å jag älskade verkligen den låten!!!!!

    Godmorgon min sköna!

    SvaraRadera
  10. Jag glömde ju fråga dig! Vill du att jag länkar dig hit istället för till din ameliablogg. Eller tycker du att jag ska länka till båda dina mästerverk?
    Kramar igen / Jane

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)