Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL: God morron , god morron.

lördag 5 mars 2011

God morron , god morron.

Vilken härlig dag :)
Har varit lite orolig natt, för jag har ju varit katt sköterska inatt.
Men somnade till slut och fick sova som en stock.
Men att ha varit vaken inatt och se till att min bäbis Molly pop hade det bra, var vart varenda minut när jag vaknade i morse.
För när jag kom upp och satte på kaffet, så vet ni vem som kommer och vill ha mat??
Jo  min lilla Molly pop ,ååå va härligt, så då dukade jag ju fram allt gott vi hade i kattväg.
Undra hur det kommer att bli sen, Dom kanske bara vill ha de här Gourmemat burkarna, ojoj aja
men var gör det om dom blir bortskämda, huvudsaken är allt att djuren mår bra, och jag får väl va glad så länge jag slipper ge mig ut om morgonen å jaga möss eller va det nu kan va dom vill ha åt dom :D
Å snart är det lilla Kesellas tur . usch å fy.
Har ju så himla svårt för det där när djur inte mår bra, man ser att det är något , men man vet inte vad som är fel.
Och tala om vad det är kan dom ju inte heller, så jag är bara så lycklig när man ser att det börjar bli bättre.

 Mår mina djur och mina barn bra, då mår jag också bra :D
Ja !
ang min egen hälsa, så verkar det som att det tillkommit något nytt, förutom skitkassa lungor, och knöl på tarm, och detta verkar bli det jobbigaste av alla fel.
När jag sitter för länge på samma sätt, typ som när man sitter vid datorn eller när jag knyter mina armband så svullnar mina armar och ben upp, och det börjar sticka och värka.
Fingrarna blir som prinskorvar och det blir svårt att böja på dom.
Detta känns lite jobbigt inte bara för att jag inte vet vad det beror på utan också att det blir svårt att göra mina hobbies .
Eftersom lungorna är som de är så finns ju ingen ork i kroppen, så att sitta still och dona med olika saker är ju det som jag fördriver tiden med, och det blir ju jobbigt om jag måste ligga ner större delarna av dagen :(
Aja jag får höra vad läkaren har att säga om detta på tisdag.
Måtte det går över.

Nu mina underbara vänner skall jag bege mig in till er och se hur ni hade det i går kväll.
Massa kramar som vanligt.


23 kommentarer:

  1. Godmorgon på dej! Redan andra kommentaren idag:) Hoppas att du börjar må bättre så småningom...Du har en fin sida!Hur fick du in fovoriterna? det har jag klurat på nu..kan ju inte allt här ännu. HAr huserat här sedan augusti 2010...kram på dej

    SvaraRadera
  2. Sån lycka att Molly mår bättre idag och så skönt att du var med henne inatt.
    Nu får hon ligga hos dig när du inte mår bra:
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Men vad fint du har här inne tjejen!
    Vilken cool sida! (SNYGG)
    Super dunder kramar / Jane

    SvaraRadera
  4. Wow, tänkte vart har jag nu hamnat såhär såg det inte ut sist! :) I like it!! :D Ha en härlig helg nu, här skiner solen idag så blir nog en toppendag! :) Kramis

    SvaraRadera
  5. Så gullig du är:) så där brukar jag också känna för djur. Det är hemskt när man inte vad det är för fel, man är bara orolig. Skönt när det börjar bli bättre:)

    SvaraRadera
  6. Det är så jobbigt att se att djuren inte mår bra!Och inte kan dom tala heller.
    Ha en riktigt go Lördag :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Va fint du har här inne!!! Gillar sidan jättemycket!
    jag kommer att fortsätta att följa dig här:)
    Gillar ju din blogg.
    Jag önskar dig en skön dag, här skiner solen (har snöat lite innan)men det är på plusgrader sidan ialla fall:)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej igen! JAg ska kolla favoriter en anna dag, samt flikarna. Har ju börjar med dem så smått....ha en bra lördag! Kram

    SvaraRadera
  9. Jag har nästan nyss hittat din förra blogg, så jag vill väldigt gärna fortsätta att läsa =)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  10. Så glad jag blir nu när hon är bättre:) men lilla stumpan inte bra med dig ju:( hoppas det blir bättre:) Tycker din sida har blivit jättefin, bra jobbat med den. Ha fortsatt fin helg o ta hand om Er alla Bamsekramar till Er Mystjejen

    SvaraRadera
  11. Skönt att hon mår bättre igen!
    Låter inte alls bra med dig däremot. Hoppas du kan få ett bra svar och hjälp när du ska till läkaren. Tänker på dig och hoppas du får en härlig helg, trots allt.
    Kramar!

    SvaraRadera
  12. God förmiddag får jag väl säga!!

    Skönt att det är lördag.

    Jag följer gärna med till din nya bloggsida:-)

    Ha en bra dag,Vicki

    SvaraRadera
  13. *kramar om* varmt och länge..../c

    SvaraRadera
  14. Kramar om dig och kisse...Vill att du ska få må bra...kramar igen

    SvaraRadera
  15. vad mysigt du har det här :)
    man mår bra när ens djur och barn mår bra..så är det ju !

    hoppas du får reda på varför du har ont i armar och ben...

    Ha en underbar lördag och hoppas solen lyser på dig !
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  16. Hej där! Vad fint du har det!
    Tycker det är synd att du lämnade Amelia och kan inte låta bli att undra vem som skickar mail av den sort du fått ... hoppas du slipper sådant nu!
    Önskar dig bättring och lycka till, kommer nog att kika in då och då!/Mormor

    SvaraRadera
  17. Hej finaste Du!
    VAd tråkigt att du inte får må riktigt bra! Lider med dig, men det går över *blåser*.
    Det där receptet vill jag ha på varm smörgåstårta! MUMS!!! Jättenyttigt va?

    Du MÅSTE ta bort snön som faller, tror att det är du dom gör att vintern håller i sig!

    Puss på dig

    SvaraRadera
  18. Stackars dig som inte blir bra! du verkar ha humöret på topp i allafall.
    Min hund är som mitt barn :) så jag förstår hur du känner de med kissarna.
    Ha en bra lördag! kram Anna

    SvaraRadera
  19. Jag följer med dig hit,så lätt blir du inte av med mig,hihi...men gud så duktig du är på bloggdesign,är det ett stort intresse du har?
    Jobbigt när dom underbara älsklingarna inte mår bra,man vill ju göra allt för dom. Förstår precis hur du känner.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  20. Mizz you söstra tomt utan dig ju, hur har du det egentligen? tusem kramar till dig....

    SvaraRadera
  21. Go kväll i stugan. Ja, jisses vad man blir orolig när djuren inte mår bra. Skönt att kissen mår bättre nu. =) Hoppas att dina egna tillkommande bekymmer är högst tillfälliga för det låter ju verkligen som att du har nog... :( Sköt om dig. Kramar om

    SvaraRadera
  22. Så skönt att hon piggnat till, då slipper du oroa dig! Hade lite svårt att hitta var jag skulle lämna min kommentar, så den får hamna här fast jag sett att du lagt in fler inlägg efter det här....

    SvaraRadera
  23. Skönt att hon piggnat till, lilltösen! Jag vet, man känner sig som en bov när man låter dem genomlida kastreringen men det är ju för deras eget bästa! Du ska se att hon snart är i finfin form igen! :-)
    Kram

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)