Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL: God morron :)

måndag 7 mars 2011

God morron :)

Eller var heter det kl 2 på natten?
Är ju skittrött, men kroppen vill annorlunda, kroppen värker och magen kurrar, så då var det bara att knalla upp och ta sig lite Start och yoghurt , och sen en sväng in på bloggen såklart.
Så nu sitter jag här med min morgonkopp kaffe och läser bloggar mitt i natten,






Har ju funderat en del nu när man ligger vaken och inte kan sova.
Det verkar som de flesta av er tycker att jag skall bege mig tillbaka till Amelia bloggen. får ju massa gulliga kommentarer om detta :D
Känns som att jag inte riktigt blivit "förlåten" för min flytt hit till blogspot ;)
(med glimten i ögat såklart, skrev jag detta )

Men på något sätt längtar jag tillbaka samtidigt som det är skönt att blogga här.
Får en gnutta beslutsångest, :D
Så jag tänkte jag skulle låta er rösta. och hjälpa mig på traven lite.

Så dagens fråga till er är :
Skall jag gå  tillbaka och blogga på Amelia, eller skall jag fortsätta och bygga upp en blogg här ?

Så lämna gärna ert tyck och tänk, så får vi se hur omröstningen blir :)

Ha en bra morgon på er alla underbara där ute i cyberspace :)



ops!!! nu börjar jag visst gäspa, så under tiden ni röstar så tror jag att jag går och tar mig en lur........




i min underbara ..............
OPS!!!!! nej nej nej , fel bild. Error!!!! Error!!!!!! ERROR I BLOGGEN !!!






SÅ!!! nu blev det rätt, klart som korvspad att man SOVER  i sin säng och inget annat .









PÅ ER ALLA UNDERBARA CYBER FRENDS <3

14 kommentarer:

  1. Hej! :) Vilka fina armband du gör som jag såg längre ner :)

    Vad är för och nackdelarna för att blogga här eller på Amelia? Tala om det kanske jag kan ge råd :)

    Hoppas allt är bra med dig, jättefin blogg har du gjrt här tycker jag iallafall, var lägesedan jag läste bloggarna jag brukar läsa men nu ska jag försöka bättra mig!

    SvaraRadera
  2. Blogga där du känner dig mest bekväm. Inte ska du bli utsatt för hemska mail bara för att du skriver på ditt sätt... Blir så ledsen när jag läser sånt. Jag hänger med och läser iaf, oavsett vart du hamnar. Kram!

    SvaraRadera
  3. Blogga var du tycker det känns bäst! JAg tycker att din blogg är jättefin här:9 Kram

    SvaraRadera
  4. DEt var jag , Paula nyss..är inte inloggad..kram

    SvaraRadera
  5. Du ska blogga där du känner dig trygg!

    Ha en fin dag/caja

    SvaraRadera
  6. Håller med de föregående talarna:) Blogga där du känner dig mest trygg.

    Fast jag gillar din blogg här:)


    kram

    SvaraRadera
  7. Visst saknar jag dig på amelia och skulle bli jätteglad om du kommer tillbaka dit.
    Det är lite krångligare när man ska kommentera här men du måste känna efter själv vad det är du vill.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Som nu fick jag göra 4 klick för att få iväg kommentaren ovan.

    SvaraRadera
  9. Gomorron Suzzi!! Jag är ju både http://blogg.amelia.se/pihlan/ och http://galleriaquarelle.blogspot.com/ som jag har ändrat en del, så kanske var du inne i förra med..
    Jag tycker du ska fortsätta här, för eftersom du som jag är sjukl..!? kreativ..he-he-he..så kan man göra mycket mer med denna... och dom som verkligen vill, kmmer in hit med. Jag får ju inte så många kommentarer på min sida,fast jag har många besökare, men den är ju mer som en tidning att sitta o läsa en stund..
    Kram från Pihlan o Gla'Månda'

    SvaraRadera
  10. Tycker nog allt att du ska fortsätta här!
    Men som sagts innan är det viktigast vad du själv vill.
    Jag följer dig i vilket val du än gör:-)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  11. Klart du ska fortsätta här :)
    Men än vad du väljer så kommer jag att följa dig!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  12. jäpp, fortsätt här :) men fixa även inställningarna för klockan :P blir ju helt virrig :)

    SvaraRadera
  13. om jag får säga min mening ska du stanna här och bygga upp din blogg här
    ha go'er måndag vännen - bamsekramar

    SvaraRadera
  14. Kikar in och kollar läget,har du gjort om här på sidan? Jag ser texten jättedåligt mot den mörka bakgrunden.
    Hur är det annars,rullar det på? Huvet upp och fötterna ner som man brukar säga...
    Kramiz!

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)