Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL: Nu så!

söndag 6 mars 2011

Nu så!

Nu har jag uppdaterat Makrame sidan lite, det tog ett tag innan jag kom på hur man skaffar flikar på sidan, men fick till det efter ett tag, men problem kvarstår hur jag skall skriva på de olika sidorna, på makrame sidan fick jag skriva i kommentar fältet så länge, men vet inte hur jag kan lägga upp nya. men får väl rota vidare med detta i em.

Hoppas att ni har en lika solig och fin dag som jag har här, den skall jag fira med att krypa under täcker i soffan och kika på film ;)
RED heter filmen som strax skall visas på min tv ;)





Kram och massa mys till er 

7 kommentarer:

  1. Idag skiner solen här = ))
    Ha en skön söndag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Solen skiner här också!
    Tittade på alla dina fina armband men du håller väl inte på för mycket så att det är därför du får ont i armarna.
    Hoppas filmen är bra.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Solen skiner här oss oxå i dag :)
    Har varit på en promenad mellan tårtätningen!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. Här skiner också solen....

    kram/caja

    SvaraRadera
  5. Det blir nog att du får svaren från min Blogspotsida nu, men det gör väl inget..hi-hi-hi.. Klaaart jag fortsätter att följa dej härinne!!! Jag tycker så mycket om blogspot.. OCH dej..ha-ha-ha...
    http://fixa-din.blogspot.com/ är ju jättebra, men i o med de vackra snöflingorna så kan du väl den redan.. stora välkomstkramar till Blogspot önskar dej Pihlan!!!!

    SvaraRadera
  6. Sjukt när folk ska hålla på så man får må skit bara för att man bloggar på en speciell portal, jag kan inget om de där men ja de är synd... men ja följer dig ju så gärna här istället.

    Tack... de e så skoj å pyssla å har ideer i skallen men orkar inte ta tag i de just nu.

    Ha de gott.

    SvaraRadera
  7. Splen skiner på här också har gjort det hela dagen, fast lite kallt- men inte lika blåsigt. Åååå så fina alla armbanden är VILL HA ALLT ^_^jättefint. Stor varm kram till dig

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)