Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL: ångest

fredag 4 mars 2011

ångest

Min lilla "Molly popp" mår jättedåligt idag.
Bara för att jag inte stod ut med hennes "marskattsbeteende " , men nu får jag ju så dåligt samvete.
Hon drar sig undan och lägger sig under soffan, och jag är där och hämtar upp henne i soffan för jag tycker så synd om henne.
Hela dagen idag så har hon skakat. Hon hade ju varken ätit eller druckit något sen igår, så jag pep ner till affären och köpte allt gott jag kunde komma på i kattväg.
Då fick jag i henne lite blötmat och sen drack hon lite av nån speciell kattmjölk.
Mina pissar brukar få dricka vatten dom, just för att jag hört att katter inte skall dricka vanlig mjölk, men nu så hittade jag denna och den skulle vara bra för deras små magar.
Så nu ligger hon nerbäddad i soffan under min teddyjacka som är varm och mjuk.
Stackars min lilla bäbis, hoppas hon är bättre i morgon :)

13 kommentarer:

  1. Klart man tittar in här :)

    SvaraRadera
  2. är det söstra min?

    SvaraRadera
  3. Stackars liten! Min lilla hund Ronja som inte finns hos oss mer, avskydde trattar! ;-/

    SvaraRadera
  4. Klart att jag tittar in här Varma kramar

    SvaraRadera
  5. Och tillagd såklart Kram och krya på dig och katten oxå *snyft*

    SvaraRadera
  6. Klart det är okej, jag har lagt till dej med :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nu kommer jag hit :)
    Snart är hon säkert pigg, de tar på även på kattern aoch genomgå en operation.
    Ha en härlig fredagskväll! kramis

    SvaraRadera
  8. Blir let´s dance här också., dock frivilligt...eller ja det finns inte så mkt annat och glo på..

    SvaraRadera
  9. Klart att jag följer med hit. Visst skär det i hjärtat når de små djuren mår dåligt jag har oxå en sjukling en av jack russlerna har gjort illa sej i en klo huva vad det är synd om henne. Ha en mysig helgKram Anta

    SvaraRadera
  10. stackars lilla bäbisen, nu har hon ju i allafall fått i sig lite och ligger nerbäddad i soffan
    bamsekramar till dig

    SvaraRadera
  11. Sv: jag såg att du frågade om jag visste något om att katter skakar som om de fryser, men tyvärr vet jag ingenting om det, du kan inte ringa någon jourveterinär och fråga, Blå Stjärnan är ett bra ställe att ringa och fråga
    bamsekramar

    SvaraRadera
  12. Stackars katt ;-) Jag har gått igenom det några gånger med 5 hankatter och två honkatter, de är så ynkliga efteråt... En av mina hankatter är väldigt känslig mot smärta, han får feber av det, men om hon har feber får du absolut inte ge henne alvedon eller nått annat med paracetamol, det är livsfarligt för katter!
    Klart jag hänger med hit, vad är det för idioter som lägger sig i vad du skriver om? De kan ju bara låta bli att läsa om det är så, hur svårt kan det va???

    SvaraRadera
  13. Klart jag kommer att följa din blogg :) Vad fint du gjort här inne :))
    Ha en fin kväll!
    Kramen

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)