Purple Wavy Cursor Tail DARK ANGEL

fredag 4 mars 2011

Skämmer bort katten? Jag? Nääää:)

3 kommentarer:

  1. Nu är jag här! Tar bort den andra från mina sinneskittlare och lägger till denna istället!!

    Kraaam/caja

    SvaraRadera
  2. Hallojsan!
    Vart tar mina kommentarer vägen???
    Jag är glad att det inte var värre än ett elakt mail, jag trodde att du var jättesjuk.
    Det här blir väl toppenbra med den här bloggen fast jag tycker att du är en del av ameliafamiljen men det är ju lika lätt att klicka sig ut här.
    Hmm, jag undrar vem det är som skickar elaka mail och jag vet inte hur jag skulle reagera om jag fick ett.
    Jag hoppas att du fortsätter i samma stil här och att din lilla misse snart mår bättre.
    Det är klart att du ska skämma bort henne.
    Kramis.

    SvaraRadera
  3. Även katter skall ha det bästa! :)

    SvaraRadera

Ingen blir gladare än jag för en liten gullig kommentar :)